Імпланти зубів

Імпланти зубів в Києві на лівобережній

Імплантація-сучасна технологія установки штучних зубів, яка обходить за всіма параметрами класичне протезування. Цей метод надійний, відновлює естетичну складову, не руйнуючи сусідні зуби, а також має великі терміни експлуатації. Клініка в Києві на Лівобережній пропонує послуги імплантації зубів з індивідуальним підходом до кожного пацієнта.

Зубний іплант - це штучний зуб, а точніше  штучно виготовлений титановий гвинт з різьбою, який нагадує стрижень., що складається з сталевого кореня-імплантату, що з'єднує елемент-абатмента і видимої частини зуба - коронки. Імплантати виготовляються з гіпоалергенних матеріалів, в основному з титану завдяки його міцності, інертності та біологічної сумісності.
Операцію проводить стоматолог, хірург-імплантолог Романов Юрій

На відміну від інших видів протезів протези не зручні, муляють та випадають, імплантати не викликають нудоту, підходять практично кожному пацієнту, комфортні в носінні. Імпланти можуть стати в нагоді, якщо відсутній один, кілька зубів, або всі. За призначенням всі імпланти поділяються на внутрішньокісткові і позакісткові . Існують також базальні і виличні різновиди імплантів, вони призначаються в залежності від клінічної картини і стану щелепної кістки.

Ціни Імпланти зубів

Ціна установки зубного імплантату залежить від багатьох факторів, таких як матеріал, тип конструкції і особливості установки. Вартість процедури варіюється від 5000 грн, в залежності від того, скільки буде потрібно імплантів. Підсумкову вартість озвучує лікар  або хірург-імплантолог на первинному прийомі за результатами огляду та рентгенографії або КТ.

Імпланти зубів в Києві

Імплантація-хірургічна операція, яку проводить група фахівців. Вона проходить в кілька етапів:

• Діагностика (аналізи, комп'ютерна томографія).

• План лікування, при якому лікар вибирає оптимальний спосіб протезування і робить примірку імпланту. Коронка ставиться на заживший імплант

• Операція (від 30 хвилин до декількох годин)

• Реабілітація.

• Установка коронок.

Імпланти можуть бути встановлені в один прийом протягом години, коли пацієнт буде перебувати під наркозом. Іноді для установки потрібно два етапи, якщо щелепна кістка занадто складна і потребує попередньої підготовки.

У перші три дні після операції може виникнути наростання набряків. Через 10 днів після операції відновлюється первісний стан тканин ясен, знімаються шви.

У період реабілітації необхідно дбайливо ставиться до коронок, а також дотримуватися гігієни порожнини рота. Чистити штучні зуби необхідно як рідні, а також стежити за виникненням ускладнень.

Одне із серйозних ускладнень - це відторгнення імплантату (1% протягом року після процедури, 3% після 3 років і 5% через 10 років). Найбільш часто проблеми з імплантатом виникають у зв'язку з супутніми запаленнями слизової або системними захворюваннями.

Залежно від періоду і ступеня відторгнення розрізняють такі симптоми:

• рухливість протеза;

• різкий біль і кровоточивість на яснах в місці імплантації;

• підвищення температури;

• набряки або гнійні утворення навколо штучних коренів.

Основні причини відторгнення організмом імпланта криються в наступному:

• попадання інфекції (у зв'язку зі зниженням імунітету, а також відсутність захисного бар'єру після операції);

• низький рівень гігієни порожнини рота;

• неправильний вибір розміру протеза заба або його позиції;

• нехтування технологією імплантації, заходами асептики і антисептики;

• відмова або неточність проведення попередньої діагностики всього організму;

• відсутність профілактичного відвідування стоматолога.

Перед тим як почати процедуру, лікар повинен уточнити можливі проблеми зі здоров'ям, провести діагностику, з'ясувати можливі обмеження і протипоказання. Тільки після цього можна приступити до процедури.